25 febr Svenska Inomhusmästerskapen i friidrott för juniorer och ungdom har under lördag/söndag genomförts i Örebro. Göteborgsklubbarna dominerar stort, men faktum är att 15 olika Stockholmsklubbar var med och tog medaljer. För Spårvägens del blev det fem medaljer. Katarina Gråman i K22 vann 60 m häck, kom tvåa i tresteg och trea i längd. Carmen Cerjul vann 1500 m för F17 och Oliver Eriksson P19 kom trea i tresteg.
I UNDERKANT 70
8 juni Delar av världseliten deltog under söndagen vid friidrottsgalan på Stockholms Olympiastadion. De flesta svenskarna återfanns på mer blygsamma placeringar i sina grenar, men Daniel Ståhl höll den svenska…

