I dag startade Europamästerskapen för 17-årsklassen i Rovaniemi. Mästerskapet börjar med lagtävlingen. Spårvägens Ellen Skott ingår i laget, som i första matchen vann över Island med 5-0. Det betyder att Ellen tillsammans med Olivia Wänglund, Bergsåker, vann damdubbeln.